Velkommen til næringsmøte for bedrifter i Dovre på Toftemo 1. juni

"For å sikre gode medarbeider, bør rekrutteringsprosessen starte tidlig" innlandetfylke.no

Temaer for kvelden er rekruttering av medarbeidere til ledige stillinger, samt kommunal boligutvikling

Vi ønsker bedrifter i Dovre velkommen til næringsmøte på Toftemo 1. juni kl. 18.00-20.15!

Vi setter fokus på rekruttering og hvordan bedriften kan tiltrekke seg nye medarbeidere i et stramt arbeidsmarked. Seniorrådgiver Knut Nyhagen fra Veksthuset Personal gir deg tips og gode råd for vellykket rekruttering. Markedskoordinator Arne Christian Mæhlum informerer om hvordan Nav kan bistå bedriften i bemanningsprosesser.

I andre del av næringsmøtet informerer Willy Sægrov, nytilsatt prosjektleder i Dovre kommune, om kommunens boligutviklingsprosjekt. Har du synspunkter eller innspill til dette temaet, oppfordrer vi deg til å komme!

Enkel servering.