Stillingssleppet, Lærlingesleppet og Jobbmesse den 8. februar 2024

Det er nå åpnet for registrering av ledige stillinger og lærlingeplasser til Stillingssleppet 2024, samt for påmelding til Jobbmessa.

Informasjon, registrering av ledige stillinger og lærlingeplasser på www.komtiloss.no eller direkte her https://stilling.komtiloss.no/

Trenger du assistanse, kontakt steinar.tolf.jacobsen@dovre.kommune.no / tlf. 97077039.

Årlig fellesutlysning av ledige stillinger i Nord-Gudbrandsdal. Ledige stillinger og lærlingplasser publiseres på www.komtiloss.no den 8. februar.

Jobbmesse arrangeres 8. februar på Otta kulturhus.

Dette er jobbmessa:

Jobbmesse arrangeres 8. februar på Nord-Gudbrandsdal vgs avd. Otta , samme dag som stilling- og lærlingsleppet. Her kan arbeidstagere og lærlinger snakke med potensielle arbeidsgivere. Det er gratis å delta!

En jobbmesse er en arena der hver virksomhet har sin egen stand og markedsfører sin bedrift og sine stillinger. Jobbmessa er gratis å delta på.

Det er viktig å ha med seg litt utstyr/materiell slik at arbeidssøkerne ser hvilken bedrift/bransje du representerer. Mange bruker plakater eller roll-ups. Det er enklere med rollups, siden du da ikke er avhengig av en vegg bak standen. En skål med sukkertøy eller lignende er også lurt å ha med for å “lokke” folk til standen. Har du noen effekter å gi bort er også det virkningsfullt for å oppnå kontakt.

Det er også lurt å være litt aktiv å prøve å stoppe de som går forbi. Arbeidssøkerne er oppfordret til å ha med seg CV som de leverer til aktuelle bedrifter.

Hver stand blir utstyrt med følgende:

- Bord med to stoler (gi beskjed hvis noen trenger mer bordplass/stoler)

- Tilgang til strøm og trådløst nett

- Øvrig utstyr som PC, lerret, skjøteledning, roll-up, messevegger o.l. må bedriften ha med seg.

For påmelding til jobbmesse:

Arne Christian Mæhlum, NAV

Tlf. 90842065

E-post: Arne.Christian.Mehlum@nav.no

Stillingssleppet, Lærlingesleppet, Jobbmesse og Arbeidslivsdagen er et samarbeid mellom Interkommunalt politisk råd Nord-Gudbrandsdal, kommunene i Nord-Gudbrandsdal, NAV, Karriere Innlandet Gudbrandsdalen, Nord-Gudbrandsdal vidaregåande skule og åtte opplæringskontor.