Møtedag med Innovasjon Norge - tema bygdenæringer/tradisjonelt landbruk

Innovasjon Norge kommer til Lesja/Avdemsbua 18. september. Benytt muligheten til å få individuell samtale med deres rådgivere, og/eller bli med på fagmøte på Avdemsbue på kvelden.

Innovasjon Norge (IN) arrangerer innovasjonsdager rundt om i regionene. Her kan bedrifter, gårdbrukere og andre interesserte treffe IN i forbindelse med temadager eller for samtale med deres rådgivere.

På Innovasjonsdagen på Lesja 18. september kan du som driver/ønsker å starte opp innenfor bygdenæring og/eller driver tradisjonelt landbruk få booket møte med IN sine rådgivere. For dovringer er det satt av tid til individuelle samtaler mellom kl. 17.00 og 18.30. Påmelding direkte til Solveig@nordveggen.no ,med kopi til steinar.tolf.jacobsen@dovre.kommune.no Påmeldingsfrist 14.09.2019 kl. 12.00.

Etter de individuelle møtene blir det fagmøte fra kl. 19.00. Du kan melde deg på bare fagmøtet, ingen deltakeravgift.

Program:

• Innovasjon Norge informerer om deres tilbud i forhold til bygdenæringer. Dette gjelder både tilskudd, lån, nettverk og kurs. Mari Pandum og Stine Evensen Sørbye fra Innovasjon Norge deltar.
  • Salgslaget AS ved Frode Kristensen har lang erfaring med arbeid med lokalmat og vil holde innlegg om "Veien til markedet for lokalmat".
  • Avdemsbue vil orientere om deres satsing fra produksjonsbedrift til reiselivsbedrift ved Anna Avdem
  • Servering

Se også: https://www.innovasjonnorge.no/no/om/kontorer-i-Norge/innlandet/arrangementer/innovasjonsdag-nord-gudbrandsdal/

Velkommen!