Møt Ine Wigernæs førstkommende torsdag 28.10, kl. 14.30 på Furukroken.

Arrangør er Dovre kommune, prosjektgruppa "Min dag skal vera ein god dag".

Ine Wigernæs var en av landets beste skiløpere i årene 2000-2006 med totalt 7 NM-gull i langrenn, duathlon og triatlon. Hun har egenerfaring kombinert med naturvitenskapelig bakgrunn og en sterk interesse for å formidle verdien av hverdag og rutiner, og lokalt folkehelsearbeid og skape ro omkring livsstilsrådene.
Fra 2006 til 2018 har hun arbeidet politisk og strategisk med folkehelse og friluftsliv i Valdres og Oppland. Nå er hun glad for å være på NTNU Gjøvik som førsteamanuensis på avd. for helsefag.
Ine Wigernæs vil snakke om forebygging og livsmestring under tema "Min dag skal være en god dag". Vi får også høre litt om Ine`s og hennes mors skihistorie. Ine er en mye brukt foreleser og vel verdt å høre på. Ta turen til Furukroken på Dombås.

Arrangementet er gratis.

Velkommen!