Er du eller noen du kjenner på jobbjakt - se ledige jobber i Dovre her!

I Stillingssleppet og Lærlingesleppet den 9. februar la vi ut et stort antall faste stillinger, lærlingeplasser og sesongjobber i Dovre og i Nord-Gudbrandsdal.  Kanskje drømmejobben din finnes her?

Stillingssleppet, Lærlingesleppet, Jobbmesse og Arbeidslivsdagen ble arrangert 9. februar 2023, og er et samarbeid mellom Interkommunalt råd Nord-Gudbrandsdal, NAV, Karriere Innlandet Gudbrandsdalen, Nord-Gudbrandsdal vgs, Otta og seks opplæringskontorer. Gjennom prosjektet ønsker vi å tiltrekke oss folk utenfra til ledige stillinger i regionen, samtidig som vi etablerer en markedsplass for lokale jobbsøkere.

I de siste ukene har næringskonsulenten, i samarbeid med kommuneadministrasjonene og lokalt næringsliv, jobbet intenst med å samle ledige stillinger og lærlingeplasser i Dovre til Stillingssleppet 2023, som ble arrangert den 9. februar. Totalt ble det "sluppet" over tre hundre stillingsannonser - bare i Dovre var det:

• 44 annonser med faste stillinger
  • 20 annonser med midlertidige/sesongjobber
  • 9 annonser med lærlingeplasser

Dette er både kommunale stillinger og stillinger i det private næringsliv. Flere av annonsene dekker flere stillinger, så her er det virkelig gode muligheter for den som er på jobbjakt!

Alle de ledige stillingene i Dovre og i Nord-Gudbrandsdal finner du her

Alle ledige kommunale stillinger i Dovre finner du her

Tips gjerne noen om jobbmulighetene i kommunen og i regionen!