Stillings- og lærlingsleppet 2024 - jobbsøkere, se alle stillingene!

Er du ute etter fast stilling, sommerjobb eller en lærlingplass fra høsten av, er muligheten for å lande en jobb stor nå.

Under Stillings- og lærlingsleppet torsdag 8. februar ble det publisert ca. 100 faste stillinger, 55 lærlingplasser og ca. 300 vikar- og sommerjobber, innenfor alle bransjer og spredt over alle de seks kommunene i Nord-Gudbrandsdal. Stillingene og lærlingplassene er synlige og søkbare på websiden komtiloss.no. Du finner alle stillingene her , både de i Dovre og i de andre kommunene. Kommunale stillinger i Dovre finner du her. Er du jobbsøker, jobbskifter eller skal ha lærlingplass, er mulighetene svært gode nå til å finne en spennende og meningsfull jobb. Så, “løp og søk”, som dem sier!

Er du helt ny i “jobbsøkerfaget” eller trenger tips og råd, kan du titte på Manpower sine sider her

Ønsker du en endring i jobbkarrieren din, og er nysgjerrig på nye yrker og bransjer, ta en titt på hva Karriere Innlandet har å tilby innen karriereveiledning.

Lykke til med jobbsøk!