UKM i Nord- Gudbrandsdal 2021- Digitale kurs for alle mellom 10 og 20 år

Grunnet smittesituasjonen har UKM Nord-Gudbrandsdalen endret årets tilstelning. -Vi syns det er trist å ikke kunne møtes fysisk, men vi ønsker å arrangere noe morsomt for ungdom i kommunene våre.

Kursene som nå tilbys er innen fem ulike sjangere: Kunst, dans, musikk, teater og dataspill. Kursene vil gå over fire ulike lørdager i løpet av våren og deltakerne vil få tips og triks fra flinke instruktører. Vi er opptatte av et godt innhold og jobber nå med å spikre de ulike kursholderne og vi kommer selvsagt tilbake når disse er kjent.

Kursene i regi av UKM er gratis og tilgjengelige for alle som melder seg på innen den 15.februar. Vi håper alle som vanligvis deltar på UKM blir med i år også: -Vi har tilbud for alle mellom 10 og 20 år. De mellom 10 og 12 år får tilbud om to kursdager og de mellom 13 og 20 år får tilbud om fire dager. Kanskje kan vi også få med de som er litt nysgjerrige på UKM og vil se litt hva UKM er.

Hvem kan være med?

Alle mellom 10 og 20 år kan være med. Junior (10-12 år) og senior (13-20 år) har litt ulike tilbud. Du kan være med på ett eller to ulike kurs dersom de ikke går på de samme datoene. Se dato-oversikten under.

Hvordan gjennomføres kursa?

Kursa gjennomføres digitalt og sendes via nettet. Det vil si at du trenger en PC/nettbrett og internett-tilgang for å delta.

Når er kursa?

20.februar kl. 12.00 – 13.00: kick off for alle

20. mars kl. 12.00 – 14.30: kurs senior i musikk, dans og kunst

17. april kl. 12.00 – 14.30: kurs for senior i musikk og dans + junior musikk og dans

29. mai kl. 12.00 – 14.30: kurs for senior i musikk, dans og teater

Dataspill foregår i gamingturneringer i samarbeid med Blue elite e-sport utenom tidene over.

Hva koster UKM?
Det er gratis.

Hvordan blir jeg med?

Du kan bli med ved å melde deg på via UKM.no innen 15. februar!

Velg din fylkes- og kommunetilhørighet og finn arrangement for påmelding til workshop. Du trenger kun å registrere deg en gang. I påmelding velger du workshop Dans, Dataspill, Musikk, Teater, Utstilling (kunst).

Trenger du hjelp til registrering, kontakt din kommunekontakt Anethe Kleven tlf. 910 00 414.