Stillings- og lærlingesleppet 2023 i Nord-Gudbrandsdal finner sted 9. februar

Skal din bedrift rekruttere personell eller ta inn lærlinger det nærmeste halvåret, da bør du annonsere på Stillings- og lærlingesleppet 2023!

Nå skjer det!

Bedrifter i Dovre kan nå registrere ledige stillinger, lærlingplasser og ledige kontorplasser inne på https://stilling.komtiloss.no . Alt blir lansert på Stillingssleppet og Lærlingsleppet 9. februar 2023!

-Det er gratis for både private og offentlige arbeidsgivere. Skjemaet er enkelt, og alle som deltar blir automatisk inkludert i:

-Gratis markedsføring via sponsede annonser /videoer på LinkedIn, Snapchat og gjennom media

-Organisk synlighet via Instagram og Facebook - lik og del alt du kan!

-Gratis synliggjøring via www.komtiloss.no , lanseringen blir kickstartet med en livesending 9. februar

-Det er også mulig å delta gratis på fysisk Jobbmesse 9. februar 2023 på Otta for de som har anledning til det.

Målet med dagen er å synliggjøre Gudbrandsdalen som en attraktiv bo- og arbeidsregion, så vi setter pris på alle som deltar!

Har du spørsmål om Stillingssleppet eller får problemer med å registrere stillingen din på komtiloss.no, kontakt næringskonsulenten:

steinar.tolf.jacobsen@dovre.kommune.no / 97077039