UKM søker Ung arrangør fra Dovre kommune

Er du mellom 15- 19 år og har lyst til å være med som ung arrangør i Norddalen?

I UKM skal vi ha med ungdom i alle ledd – både i planlegging og gjennomføring. Det er en del arbeid å være med som arrangør i UKM, men det er også utrolig lærerikt – spesielt med tanke den arrangørkompetansen en vil opparbeide seg.  Det skal være med en ungdom fra hver av Norddalskommunene.

Ønsker du å lære mer om arrangørfaget, er altså dette et opplegg du vil ha mye igjen for! I tillegg vil du bli kjent med mange andre ungdommer innenfor UKM. Det er morsomt å være med på UKM!

Går du inn på www.ukm.no, finner du mer informasjon om hva UKM er og hva Unge Arrangører er.

UKM norddalen har også egen facebook side: https://www.facebook.com/UKM-Nord-Gudbrandsdal-145240818908425/

Som Ung Arrangør i Norddalen, vil du få mulighet til å delta på et arrangørkurs den 24. - 25. november på Lillehammer.

Ukm regionmønstring i norddalen 2019 er 15.- 16. februar.

Frist for å melde seg innen høstferien i uke 40.

Har du spørsmål, kan du ringe meg på tlf.  910 00 414

anethe.kleven@dovre.kommune.no

Anethe Kleven

Kommunekontakt for UKM, Dovre.