NAV Lesja-Dovre

NAV logo NAV Lesja-Dovre skal gi opplysninger, råd og veiledning på forskjellige områder som kan bidra til å løse eller forebygge sosiale problemer. Dersom NAV kontoret ikke selv kan gi hjelp, skal den så langt det er mulig sørge for at andre gjør det.

Veiledningsplikten til NAV Lesja-Dovre forutsetter at brukeren selv tar kontakt.
 

 

Følgende sosiale tjenester inngår i NAV-kontoret:

Fra drop-in besøk til avtalte samtaler og besøk

NAV ønsker å styrke kvaliteten i kommunikasjon med og bistand til brukerne. Ett av flere tiltak er at både bruker og NAV-medarbeider kan forberede seg godt til en samtale. Det krever at bruker og NAV-medarbeider avtaler møtet på forhånd. Vi ber derfor om at alle som vil ha et møte med en NAV-medarbeider gjør avtale på forhånd ved å ringe 55 55 33 33 eller sende en e-post til nav.lesja.dovre@nav.no .

De fleste brukerne i NAV kan også få svar på sine spørsmål på www.nav.no eller kommunisere med medarbeidere i NAV ved logge seg inn på Ditt NAV på samme internettadresse.

Innsending av skjemaer


Skal du sende inn skjemaer, må du bruke NAVs skjemaveileder. Skjemaveilederen gir deg hjelp til å velge rett skjema og rett adresse det skal sendes til.

 

www.nav.no kan du logge deg på Ditt NAV og stille spørsmål og gi nye opplysninger i saken din. For spørsmål om kommunale og sosiale tjenester, ta kontakt med oss på telefon.

Åpningstider

Tirsdag og torsdag fra kl. 10:00-14:00 for ikke avtalte henvendelser.

Mandag- fredag i tidsrommet: 08:00-15:30 for avtalte samtaler.

Se for øvrig www.nav.no for endrede åpningstider ved ferieavvikling og helligdager.

 


 

Adresse

Besøksadresse: Dombås senter, Sentralplassen, 2660 Dombås

Postadresse: Postboks 100, 2659 Dombås

Telefon: 55 55 33 33 (08.00-15.30)

Telefax: 61 41 76 21

E-post: nav.lesja.dovre@nav.no

Hjemmeside: www.nav.no