Saksbehandlerstilling ved Tildelingskontoret - Helse-/rehab.avd.

Idyllisk plassert, mellom noen av Norges mest spektakulære nasjonalparker, finner du Dovre kommune.  Vi er en fjellbygd med utallige muligheter for friluftslivsinteresserte, og er i umiddelbar nærhettil eksotiske naturopplevelser få andre bygder kan skilte med.   Dombås er handelssentrum og sentralt knutepunkt.  Fra Dombås togstasjon kan du reise klimavennlig med Dovrebanen til både Oslo og Trondheim,  og med Raumabanen til Åndalsnes.  Ønsker du et godt liv i disse omgivelsene, vil vi hjelpe deg med å realisere drømmene dine.

 

Ved kommunens nyetablerte tildelingskontor er det fra januar 2019 ledig 50 % fast stilling som saksbehandler.

Arbeidsoppgaver:

  • Saksbehandling / fatte vedtak om tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven
  • foreta vurderingsbesøk til søkere til kommunale tjenester
  • delta i tverrfaglige tildelingsmøter

     

    Kompetansekrav

  • Sykepleiefaglig utdanning eller annen relevant 3-årig høgskoleutdanning
     

Kompetanseønske

  • Kompetanse i saksbehandling
  • Erfaring fra kommunal helse-/omsorgstjeneste
  • Kjennskap til og forståelse for helserett
  • Kunnskap om lovverk som regulerer tildeling av helse- og omsorgstjenester
  • Kjennskap til IPLOS og annet kartleggingsverktøy
  • Grunnleggende digital kompetanse.

 

Vi vil gjerne ha din søknad dersom du

  • har gode evner til å kommunisere og samhandle
  • har evne til å arbeide systematisk og selvstendig
  • er positiv og samarbeidsvillig
  • har gode norskkunnskaper
  • liker utfordringer og evner nytenkning

Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr deg et spennende, tverrfaglig og utviklende arbeidsområde, lønn etter avtale/tariff, pensjonsordning i KLP/SPK, bilgodtgjørelse og mobiltelefonordning. For øvrig gjelder vanlige kommunale ansettelsesvilkår.
 

Nærmere opplysninger får du ved å kontakte Hege Lorentzen på tlf. 995 07 270 eller e-post: hege.lorentzen@dovre.kommune.no.

For søknad vennligst benytt vårt elektroniske søknadsskjema som du finner på vår hjemmeside under elektroniske skjema.

Kopier av vitnemål og attester ber vi om at du tar med på et evt. intervju.

Vi gjør oppmerksom på at navn på søker kan bli offentliggjort selv om det blir bedt om reservasjon mot det, jf offentleglova §25. Søkerne vil i så fall bli varslet om dette på forhånd

 

Søknadsfrist: 5. januar 2019

Arbeidsoppgaver:

  • Saksbehandling / fatte vedtak om tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven
  • foreta vurderingsbesøk til søkere til kommunale tjenester
  • delta i tverrfaglige tildelingsmøter

     

    Kompetansekrav

  • Sykepleiefaglig utdanning eller annen relevant 3-årig høgskoleutdanning
     

Kompetanseønske

  • Kompetanse i saksbehandling
  • Erfaring fra kommunal helse-/omsorgstjeneste
  • Kjennskap til og forståelse for helserett
  • Kunnskap om lovverk som regulerer tildeling av helse- og omsorgstjenester
  • Kjennskap til IPLOS og annet kartleggingsverktøy
  • Grunnleggende digital kompetanse.

 

Vi vil gjerne ha din søknad dersom du

  • har gode evner til å kommunisere og samhandle
  • har evne til å arbeide systematisk og selvstendig
  • er positiv og samarbeidsvillig
  • har gode norskkunnskaper
  • liker utfordringer og evner nytenkning

Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr deg et spennende, tverrfaglig og utviklende arbeidsområde, lønn etter avtale/tariff, pensjonsordning i KLP/SPK, bilgodtgjørelse og mobiltelefonordning. For øvrig gjelder vanlige kommunale ansettelsesvilkår.
 

Nærmere opplysninger får du ved å kontakte Hege Lorentzen på tlf. 995 07 270 eller e-post: hege.lorentzen@dovre.kommune.no.

For søknad vennligst benytt vårt elektroniske søknadsskjema som du finner på vår hjemmeside under elektroniske skjema.

Kopier av vitnemål og attester ber vi om at du tar med på et evt. intervju.

Vi gjør oppmerksom på at navn på søker kan bli offentliggjort selv om det blir bedt om reservasjon mot det, jf offentleglova §25. Søkerne vil i så fall bli varslet om dette på forhånd

 

Søknadsfrist: 5. januar 2019